Posts

Showing posts from January, 2015

I'll be BACK ...

Image
well, this post are just my opinion.

Hmm, nak kembali kepada kehidupan asrama.
back to dorm, back to Raudhah.
Kenapa la kali ni rasa macam tak semangat sangat.
kalau selalu aku lah yang memang nak datang first tanpa apa-apa
sebab, selain teruja!
tapi kali ni memang berbeza.

Alahai korang, kalau korang asyik cakap tak nak balik asrama,
habis tu kenapa korang menuntut di situ?
korang rasa terpaksa? desakan mak bapak?
maybe that is good for you my dear, syukur lah.
korang tahu tak ramai lagi orang luar sana yang nak menuntut
tempat macam korang sekarang ni, tak pernah lagi aku dengar asrama
semewah dan seselesa ni.

orang kat luar sana ada saja yang nak belajar agama dan nak sambung
belajar ambik ijazah, korang merungut tak best la, lama nak tunggu la..
syukur la.. kalau semua bersikap macam ni, mana lah nak wujudnya
"BEST" tempat yang kamu sedang menuntut ilmu ni..
setiap sorang mesti ubah pemikiran, ubah MINDSET tu.
kalau semua korang rasa tak semangat nak balik asrama, habis…