Friday 13 January 2012

That's how I am.. :)

Assalamualaikum !
Hmm.. today I wanna share about how I join a pogram name
Series of Srikandi..

Sebelum tu, memang degil lah.
macam-macam alasan diberi tp satu pun x munasabah.. haha..
kawan ajak.. tp tup2 hari tu kawan lagi sorang ni lambat bangun..
tak jadi terus lah.. what a shamed !
huhu.. then, kali ke dua.. kawan ajak lagi..
saya rasa nak pergi jelah.. kalau dapat, saya pergi.. :)

hari pogram berlangsung..
hmm.. dia jadi faci.. aku xada teman lah..
tp ada lah jugak dia layan aku and faci yang lain pun sporting and friendly!
hihi... tak rugi pergi program tu!
huhu...
memang best walaupun xada teman. enjoykan diri.. :D

and, saya xnak bersendirian.
saya ajaklah kawan.
hihi..
and. unbelievable..
i managed to come all the 4 series!
thanks to Allah sebab dah gerakkan hati saya
untuk datang dan berada teguh di jalanNYa.. :)

then, banyak benda yg saya dapat dari 4 siri pgrm tu..
tu lah sy cakap tadi, RUGIIII kalau tak join! haha..
and then, the most thing i've aprreciate is..
i got my 'usrah' a.k.a bulatan gembira as my kawan have..
hihi..
minggu demi minggu join
bulatan gembira tu, saya sendiri relize perubahan diri sy..
bukan nak riak tapi syukur sangat2 sebab dah diberi petunjuk olehNya..
dan now, saya amat rindukan eymah 2010
yg semangatnya berkobar-kobar dan still fresh!
haa.. sekarang ni eymah tu kembali dan inshaAllah akan sentiasa
bersemangat.. :)
hmm.. macam tu lah ceritanya..
mungkin tak sehebat orang lain tp itu lah saya! :)


and sekarang..
tiba giliran saya pula jadi faci.. yippy!
now i know the sweet and bitter perjalanan dakwah :)
hihi..
tapi best! kita dapat belajar dari kesilapan
dan kumpul sebanyaknya pengalaman .. :)
dari bulatan gembira lah saya belajar semuanya..
dan tanpa ilmu agama,
ish..ish..ish..
tak kan say jd eymah spt sekarang..
jazakillah to all.. and especially Allah S.W.T.


nak tahu dgn lebih menarik?
i've prepared a video!
alamak.. there's trouble when uploading..
no worries..
i'll try next time!
assalamalaikum :)



haa.. ni la video nya!! hihi..
update on thursday 19jan..
enjoy the video :P
assalam~

No comments:

Post a Comment

The Penthouse : War in Life review.

 Hi everyone! I'm back, rupanya review sky castle tak publish! Haha Okay takpa, jom kita review Penthouse pulak. Season I dah habis, tak...